המלצות

מתנה ישראלית מושלמת לחו"ל ושירות מושלם!

התחלנו אחותי ואני להתעניין בקניית מתנה מיוחדת ומתאימה להוריה של ארוסתו של אחיין שלנו, שחי בארה"ב, לקראת חתונתו. 
הוריה של ארוסתו של אחיין שלנו לא יהודים, והם מעולם לא ביקרו בישראל, ולכן חיפשנו עבורם מתנה ישראלית שתייצג את ישראל עליה הם שומעים כל חייהם רק בחדשות, בצורה האותנטית ביותר. אחרי שפסלנו את המתנות הבנאליות כמו חמסה או אוויר ירושלמי קדוש בבקבוק, נתקלנו בספר  "70 פנים לישראל", בו מתעד הצלם רון גפני מהאוויר, את נופיה המרהיבים של ישראל. ידענו מיד שמצאנו את המתנה הישראלית המושלמת !
במהרה התברר לנו שלא רק הספר היתה "מציאה", אלא שכל חווית הרכישה היא ידידותית ומהירה ונטולת טירחה מיותרת מצידנו. 
אני ממליצה בחום על הספר "70 פנים לישראל", ולא פחות מכך, על השירות המהיר והאדיב של חברת "
SkyPics" !

בהערכה רבה, טליה ספיבק
אוגוסט 2019


מכתב תודה מהנשיא ראובן (רובי) ריבלין  - הספר "70 פנים למדינת ישראל" 
16 דצמבר, 2018


רון יקר, 

"אני מודה לך ששלחת לי את הספר "70 פנים למדינת ישראל", ספר הרצוף אהבה לארץ ישראל ולמדינת ישראל ועשוי בכישרון גדול. מהאוויר, ממבט הציפור, רעש היומיום וסערותיו לא נשמעים. רק היופי הארצישראלי, מרקם הנוף העשיר והמיוחד שלנו ניכרים ומציפים את הלב גאווה ושמחה. 
כפי שניכר בעלעול בין תצלומי הספר, התברכנו בארץ יפיפיה, שכיושביה גם היא, מלאת ניגודים, מעברים חדים, חום וקור, קושי ורוך, חדות וקימורים, ישן עם חדש. אאחל לך, לכולנו, שתמשיך ללות את הארץ שלנו במבט אוהב ובכישרון".
שלך בברכה והערכה,
ראובן (רובי) ריבלין
ירושלים

Review - "Israel God's Heart"  

 Ron Gafni is a professional aerial photographer that has taken many beautiful pictures of the landscapes in Israel. Even if you have had the opportunity to visit the Holy Land (as I have), you will enjoy seeing it from a completely different perspective.

July 3, 2017
 


Review - "Israel God's Heart

What a detailed glimpse into modern day Israel! This book weaves ancient history with today’s busy lifestyles, not just through gorgeous photography, but also through fantastic paragraphs on each page. The book is simply exquisite!

July 2, 2017
 


מכתב תודה מהנשיא שמעון פרס ז"ל