מתנות לאירועים פרטיים ומוסדיים

מחפשים מתנות מקוריות לאירועי אורחים בארץ או מחו"ל?

ב"סקאייפיקס" תוכלו למצוא את המגוון הרחב ביותר של מתנות לאירועי אורחים מחו"ל: חתונות יהודיות, חגיגות חתן וכלה, ימי הולדת, בר/בת מצווה, ימי נישואין, חג לאיחוד משפחות ועוד. מתנות עם נגיעה ייחודית ומיוחדת שיהפכו
לחגיגה של ממש.



"ישראל נופים מהשמיים" הינו ספר גדול ומרשים, המאגד צילומי האוויר המרהיבים של ישראל - למעונינים במתנה מרשימה ומכובדת. מתנה ישראלית עם צילומי האוויר עדכניים של ארצנו היפה, המספרים את סיפורה של הארץ מהעבר אל ההווה, הישן מול החדש, קדוש ויום חולין, ערים, טבע חקלאות ויופי ישראלי בזוויות ייחודיות ממעוף הציפור.

עוד אנו גאים להציג לכם לרכישה אומנות ישראלית בעבודת יד המכילה מוטיבים ישראלים כמו חמסה, גפן, ירושלים, רימון, שבעת המינים, ברכת הבית ועוד, עבודת יד חתומה וממוספרת ע"י האומן.  


הספר "ישראל בצילומי אוויר" הוא מתנה מצויינת כשמחפשים לתת מתנה ללקוחות או אורחים מהארץ או מחו"ל, מתנה יצוגית ומכובדת שמותירה רושם גדול. מתנה שניתן לקחת במזוודה, לא מכבידה ולא יקרה במשלוח וחשוב לא פחות,
מתנה ה"מדברת" בשפתו של הלקוח וגורמת ללקוח להבין כמה הוא חשוב לכם. 

הספר "ישראל בצילומי אוויר", מציג את ישראל גם למי שלא מכיר את המקומות השונים בארץ, ומראה זויות חדשות יפות ומפתיעות של הארץ. הספר זמין ב - 5 שפות: אנגלית, סינית, ספרדית, צרפתית, ורוסית.


מיתוג המתנות
יש אפשרות של מיתוג המתנה עם לוגו או עם ברכה קטנה,דבר שיזכיר תמיד ממי התקבלה המתנה וייצור תחושה שהמתנה היא אישית ומיוחדת. המיתוג יכול להיות עם הלוגו, עם ברכה קטנה, הקדשה ואפילו עם תמונה ויכול להתווסף למתנות השונות שאנו מציעים. בספר, המיתוג מופיע בדף הפתיחה ונראה כחלק מהדפים של הספר.


חבילות שי ישראלית 
כשבוחרים מתנה חושבים על שילוב של שני דברים: מה יאהב מי שאנו נותנים לו את המתנה ואיך המתנה תקושר איתנו.
המתנות שלנו הן ייחודיות ומקושרות היטב עם מאפייניה השונים של הארץ - אם אלו מטעמי הארץ, נופיי הארץ, מוטיבים המתקשרים עם המקום. יש לנו הרבה מתנות וטעמים ישראלים כמו שמן זית, תמרים,שוקולד בוטיק, ליקר או יין ישראלי, מוצרי ים המלח, אומנות עבודת יד ישראלית, חמסות  ועוד.

לכל חבילת שי ניתן להוסיף את אחד מהספרים שלנו, המציגים את ישראל ביופיה ובזויות מיוחדות. 
 



עוד מתנה שונה ומיוחדת - לוחות שנה
לא עוד לוח שנה פשוט, אלא לוח שנה עם צילומים מרהיבים וייחודיים באיכות גבוהה ממש כמו תמונה במשרד המשתנה מידי חודש.  לוח השנה שלנו מכיל תמונות ישראליות יפות ונופים מרהיבים, טבע, בלונים פורחים, פרחים, ערים ומקומות קדושים עם תאריכים רלוונטים ללקוח לדוגמה, לוח לועזי עם חגים יהודים, נוצרים, תאריכי חגים ראשיים לסינים, להודים ולמוסלמים.